Laserturken

Vi blir hycklade. 
Jorden kommer att gå under.
Domedagen är här.
Folk har ingen själ.

Driver bara. Älskar livet. Hatar bara försäkringsfolket.
Man blir irriterad. Vi borde protestera eller något. Som man gjorde med Comviq kärringen. Minns ni henne?! Du har mindre än 20 kronor kvar att ringa för blablabla.
Tillslut utplånade de henne (tack gode gud). Comviq, ni är skit men den där tanten hade jag - och alla blattar som använder sig av erat jävla kontantkort - slitit av tänderna på ifall vi hade träffat henne.
Men eftersom att Laserturken hann före alla andra så vill jag passa på att tacka honom. Tack Laserturken, för att du räddade det svenska riket ifrån en tragedi.

Jalla nu ska jag chilla


Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hejsan hur har din dag varit hittills? :)

Kolla gärna in mina kategorier "jag syr" och "åsikter&tankar" och säg gärna vad du tycker också! Vem vet du kanske gillar den? :)

2012-05-30 @ 16:15:32
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0