Newstart

Haters gonna hate and lovers gonna love, Right?
Jag är tillbaka.
Nytt namn. Ny sida. Nytt liv.
Och jag måste säga att det känns för jävla bra att äntligen få skriva av sig igen.

Så vad behöver jag för sorts inspiration för att få igång mitt blommiga huvud?
Det har jag faktiskt ingen aning om ännu, men det visar sig!
Som min kära kompis alltid brukar säga: Allt har sin mening.
Jag gav 20 kronor till en falsk hemlös kvinna i Stockholm i Lördags och det har också sin mening.
Gud, jag hoppas att du såg det där för det är faktiskt JAG som är den fattiga.
Nåja, en god gärning för att balansera det onda i mig skadar nog inte hähä...


Låt er inte luras att mitt gulliga flin.

Bröder och systrar - Welcome to the dark side ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA den vännen är jaaaag tihiii

2012-05-15 @ 15:54:10
Postat av: Märö ;)

Hahaha jag dör!! Äntligen!! Jaa en vacker dag får du tillbaka det goda ska du se ;)

2012-05-15 @ 17:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0