Körbil

Min telefon är på lagning och jag dör utan den. Har fått en rutten sony ericsson och jag märker inte ens att det ringer FÖRIHELVETTE!!
Imorse vaknade jag och beslutade att jag vill bli ljushårig. Jag va rödhårig förr men nu fick det räcka.
Min äckliga utväxt gav mig anfall. Stack iaf och köpte en ultra blond färg, resultatet ska bli skandinaviskt hår.
Och som den typiska blatten jag är så blir mitt hår någon konstig färg med tre blandningar. Ljusbrunt, rött, mörkbrunt. Något därimellan. MEN, det e väldigt snyggt!
Nästan gång blir jag ljusare och då kommer ni inte att känna igen mig, huhuu!!
Slänger upp bilder lite senare..

Me le driving le car. WroomWroom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0