tankar

Det är med blandade känslor som jag går igenom mina gamla bilder på datorn.
Om en månad kommer jag att befinna mig på andra sidan jorden.
Det känns fortfarande som en dröm, kan inte riktigt fatta att det är sant och jag kommer att tro att det är en lögn fram tills den sekund då jag sätter ner min fot i Los Angeles.
Det är för bra för att vara sant.
Allt har gått så himla snabbt och det har bara flytit på så enkelt.
Ni vet den där jobbiga magkänslan som säger att något dåligt är på G, den har jag just nu....

När en dröm håller på att gå från att bara vara en dröm till verklighet, aghhh jag önskar verkligen att jag kunde förklara den känslan..

 
"I's a sunday night, a night never to be trusted for emotions
the next time you get a message from the one you love, the only person in the world you love and can't talk to, respond. And you just write back when they ask you if you're up, and you're up, just write back, "Yup, come on over." Cause life is just too short to keep playing the game. Cause if you really want somebody, you'll figure it out later." 
-John Mayer

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du göra där?

Svar: Jag ska plugga :)
FlowerPower

2012-06-27 @ 18:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0