diskoturk

Min älskade mobil är på lagning. Det är därför jag är lite seg på att uppdatera.

Jag var på en fest för ett tag sedan. Det var fullt med svennar som hade fula kläder och som hoppade upp och ner vid scenen.
Vi kom in med våra klänningar, smink och stora hår. Får inte glömma klackarna (vi är trots allt Södertäljebor, klackarna är självklara).
Vi kollade runt och tänkte vad i helvette gör vi här?
Vi hittade iallafall en soffa som hade utsikt ut mot hela rummet. Där satt vi under nästan hela kvällen. Folk kom och hälsade på oss hela tiden men gick sedan vidare.
Vi hade våran dricka i handen och spanade runt. Jag stirrade på min Khoskele och garvade.
Vi va diskoturkar.
Ni vet, de här gubbarna som står vid sidan på klubben. De har vita utsvängda byxor, en lite för stor randig skjorta som är öppen vid bröstet och fläschar brösthåret.
De är smala, korta och har världens längsta spetsskor som ser ut som alladin skor för att spetsen böjts. De glor sliskigt på alla småtjejer. 

Trackback
RSS 2.0