bror

Jag är en sådan person som inte tål barn.
Vill leva i harmoniska, barnfria år!
Jag har varit barnvakt under den mesta delen av mitt liv. Mina småbröder har varit skit jobbiga och även fast jag älskar dom så vill man ha en lugn stund hemma.
Ni vet hur vissa ser en bebis och blir helt hysteriska:
-Åhhhhh men Guuuuuud vad Söööööt.
Inte jag. Jag känner ingenting. Helt kallt och jag vill bara gå därifrån.
Jag ska ha 2 barn när jag blir 35+ och fram tills dess så ska jag bara njuta av mitt liv.

En sak som jag älskar att göra är när skitungar sitter i deras barnvagn och tittar på mig. Jag checkar så att deras föräldrar tittar bort och så börjar grimaserna.
Gör skit fula miner tills de grinar.
Sedan vänder jag på klacken (eller i mitt fall conversen) och går därifrån.
Bästa.


Kommentarer
Postat av: Dev

HAHA! You're just 2 good to be true

Svar: HAHA dev <3!!
FlowerPower

2012-06-28 @ 17:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0