freschness

Konsten av att ta en fika på fyren med smutsigt, äckligt, otvättat hår, träningsbrallor, en fet kofta, ballerinas, glasögon och otvättat ansikte med gammalt smink och ÄNDÅ känna sig fett cool.
Jag säger bara WOOW.
Alla vill vara som mig!!
Blickar vändes direkt men vadfan, är det inte ni grabbar som alltid säger: Vi vill ha naturliga tjejer.
DET ÄR SÅHÄR VI ÄR! Äckliga och lata. Pallar egentligen inte fixa oss och går vi inte hemifrån så har vi pyjamas och oborstade tänder hela dagarna.
Vi orkar aldrig raka benen, trimma eller liknande.
Går runt med håriga ben fram tills den dagen vi ska ha klänning eller shorts på oss.
Så antingen ser ni sanningen i vitögat eller så fortsätter ni att vara blåsta.
Och JUSSTE. Vi pruttar också. Rapar gör vi alltid.
Det kallas för att vara mänsklig.
Peace out you horny dumb bastards.  ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

Omggggg, Heej asså jag hittade dig på instagram ser att du inte har bloggat på länge men hoppas att du ser min kommentar! Läste precis alla dina inlägg. Du är en hel kopia av mig!! Jag är bara 15 men vill flytta till La redan nu men har värsta problemet! Älskar min mamma så mycket :( haha men snälla skriv hur du har flyttad dit.. Asså har du jobb och hus? Och med vem lever du där? Riktig skön person asså haha!! Kraam

2012-08-14 @ 02:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0