sjupåmorgonen

Klockan är sju på morgonen.
Staden är vaken sedan långt innan - eller rättare sagt: Staden sover aldrig.
Är på väg till engelskalektionen. Tar 217 mot Pico & Fairfax.
Sätter mig lite längre bak. Någon ger mig en blick och ler.
Helt plötsligt börjar en man mumla för sig själv. Folk tittar.
Han använder högre och högre ton i rösten. Helt plötsligt börjar han skrika om döden och skratta.
(vadfan är hans problem).
Han tittar bak och hans blick fastnar på mig och min bror.
-You think you're good looking? You think you are good looking?
YOU THINK YOU ARE POPULAR? You are just a white boy, a white boy i tell you.
Helt plötsligt tar en svart man (som sitter bredvid mig) upp en kartong och räcker fram den till snubben som tydligen e knäpp.
-You want a donat bro? It may help you relax.
Knäppgöken tar en munk och sitter tyst.

Vart fan hittar man fucking pårökta stenhuvuden som börjar hallucinera klockan 7 på morgonen om inte i Los Angeles?
Ohhh I can't say anythink utom TACK! TACK FÖR ALLA SHOWER!

Flowerlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0