segerkänslan

Påväg hem ifrån skolan. 
LA:s trafik ger mig anfall och fem minuters väg tar 30 minuter istället.
Bussen e proppad, folk sitter längst bak och rullar lite gräs som de ska använda så fort de går av, tanterna längst fram ska hånle för att de har sittplatser, det e stekhett och jag står och trängs mellan tjocka latinos hjässor.
Inte nog med allt det här, skitungar börjar gråta och vara jobbiga. 
Fattar dom inte att vi har en dålig dag?!
Jag väntar på att attackera fram till den perfekta sekunden.
Så fort mamman tittar bort och jag får ögonkontakt med skitungen så börjas det. Läskiga spökgrimaser.
Bebisen ger mig en tyst och helt uttryckslös blick. Jag fortsätter.
Ungen pekar på mig och vrider på huvudet. 
Jag ger en sista vinnande äcklig blick.
Skit ungen börjar gapskrika och bli helt hysterisk.
Ahhhhhhhh Känslan av att vinna!!!!!!!!!!!!
Jag tackar för mig och rätt som det är så e jag framme. Jag må inte ha ved att röka men jag har SEGER!

Flowerlove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0