Jesuslovesyou

Varje morgon står hon där, klockan sju med sitt skumma smink och sitt äckligt glada ansikte.
Det går en rysning igenom hela min kropp så fort jag tittar på henne.
Det är meningen att hon ska värva medlemmar till hennes kyrka men FUCK vad läskig hon e.
Jag är nästan 100 procent säker på att hon är en våldtäktsman utklädd till en läskig kvinna.
Ni vet en sådan häxa som lurar till sig barn och lockar dom med ett lurigt flin!
Hon: -Godmorning
Jag: (till min bror) omg hon slängde precis en trollformel på oss!!!!!!!!!!
Och inte nog med det, prästen i kyrkan smyger upp bakom ryggen och säger Jesus Loves you! Bitch I know that, leave me the fuck alone!!!!

Lyckades shota henne:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0